نرخ مناسب تور کیش نوروز 97
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش یکی از هتل های سه ستاره جزیره زیبایی کیش بوده و در خیابان سنایی در زمینی به مساحت 6400 مترمربع احداث گردید. هتل گراند کیش در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار دارد و در روبروی هتل بازار ونوس قرار دارد و تا بازار مریم و زیتون فاصله بسیار اندکی دارد. از هتل تا دریا و زیبایی های ساحل تنها شش دقیقه فاصله دارد و برای رسیدن به دریا کافی است وارد بلوار دریا شوید و از تفریحات دریایی لذت ببرید. علاوه بر چند رستوارن در اطراف هتل، در جنوب هتل گراند در تور کیش تعطیلات نوروز 97 نزدیکی هتل صدف معروف ترین رستوران کیش به نام کوه نور قرار دارد.

هتل گراند کیش از 60 اتاق تشکیل شده که اکثر اتاق ها دارای تراس و از مناظر زیبایی دریا برخوردار هستند و این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به میهمانان تور کیش بهار 97 خود ارائه می دهد. شایان ذکر است که هتل خدمات رایگان نظیر ترانسفر رفت و صبحانه را در اختیار میهمانان خود می گذارد.

امکانات هتل گراند کیش در تور کیش فروردین 97:

ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بازار، لابی، رستوران سنتی شب زدگان، رستوران داخلی یاقوت، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم خنک کننده، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز در تور کیش اردیبهشت 97، تهویه مطبوع، رنت کار، سالن کنفرانس،  و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گراند کیش: 02142632 - 88530609

 

 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس در سال 1387 و در بنایی به مساحت هفت هزار مترمربع در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبایی کیش بنا شده است. این هتل نوساز با معماری زیبا و امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان تور کیش نوروز 97 خود ارائه می دهد. هتل آرامیس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد کیش واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری زیبایی کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل در نزدیکی میدان پردیس سبب شده تا دسترسی آسانی به مرکز تجاری کیش، مراکز خرید پردیس 1 و 2 و کارتینگ داشته باشد.

هتل آرامیس کیش در چهار طبقه و 64 اتاق با امکانات و تجهیزات مناسب تشکیل شده است و همچنین این هتل دارای امکاناتی ار قبیل فضای سبز، رستوران و کافی شاپ می باشد که لازم ذکر است که رستوران هتل در طبقه اول و دوم با ظرفیت 250 نفر و کافی شاپ به صورت تمام وقت در لابی آماده پذیرایی از شما میهمانان تور کیش بهار می باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش:

لابی، کافی شاپ، رستوران، رستوران فست فود در تور کیش فروردین، مرکز خرید، فضای سبز، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، ماهواره، نمازخانه، کتابخانه، خودپرداز، صندوف امانات اختصاصی، لاندری، خدمات خانه داری، خشکشویی، پارکینگ سرپوشیده در تور کیش اردیبهشت و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرامیس کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره لوکس و ساحلی در کنار خلیج همیشه فارس و مجاور بازار مرجان بنا شده است. این هتل در ساحل جزیره زیبای کیش ساخته شده است. هتل دیدنیهای کیش در یکی از آرام ترین سواحل جزیره و در نزدیکی بازارهای اصلی خرید شهر قرار دارد. پس از این هتل می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه برای خرید یا دیدن مراکز خرید جزیره کیش بروید. هتل دیدنیهای کیش دارای بیست و هشت سوئیت و صدو دوازده تخت می باشد. رستوران هتل از مهم ترین و معروف ترین بخش های آن است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در کیفیتی بسیار عالی به همراه موسیقی زنده به یاد ماندنی ترین لحظات را برای شما میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز  رقم می زند و همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و سبب می شود تا مسافران هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان بیایند.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ در تور کیش بهار ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، لاندری، فضای سبز، خدمان خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، ترانسفر رایگان مراکز خرید در تور کیش فروردین و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل دیدنیهای کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیهای کیش





:: برچسب‌ها: نرخ مناسب تور کیش نوروز 97,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی تور کیش,امکانات ویژه هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 96720
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی